Waarom stottert mijn filmpje (gemaakt met Windows Movie Maker)?

Ik maak voor mijn blog filmpjes. Ik gebruik hiervoor een soort kort intro. Maak bij de overgang van het intro naar de video, stottert hij heel even en dit is met alle filmpjes zo.
Hoe kan dit en wat is de oplossing?

Mijn filmpjes kun je vinden op www.bb-bellezza.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kunt proberen een overloopje te maken ipv de filmpjes precies achter elkaar te laten lopen ?
dus 2 beelden door elkaar de ene vervaagd voor de ander.
capthavoc
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Klopt. In Windows Movie Maker zet je er de overgang "vervagen" tussen, bij Live Movie Maker heet die overgang "crossfading".