Is het raar niet tegen achtbanen te kunnen?

Ik Ben al eens in de Pegasus en vogelrock geweest en ik vond het verschrikkelijk, is dat raar ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (11)

Nee. Is niet raar :-) ik durf het zelf ook niet :-) ben 16 btw :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is helemaal niet raar om tegen een achtbaan te zijn, je moet wel lef hebben vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,als je hoogtevrees heb zou ik er niet in gaan,want je wordt zo misselijk als wat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk is dat niet raar, je hebt nou eenmaal andere interesses.... kan gebeuren toch?

Jij hebt waarschijnlijk ook dingen die je leuk vindt, waarvan andere mensen niks moeten hebben.

kwestie van smaak, niks vreemds aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee joh, is absoluut niet raar!
Nadat ik zelf menigmaal huilend van angst uit een achtbaan ben gekomen ben ik er ook mee gestopt.
Door er dus niet meer in te gaan is mijn dagje pretpark veel leuker geworden, want ik kan rustig genieten van de mensen die het wel graag willen.

Mijn puberdochter is net met school naar Walibi geweest.
Ze hebben van te voren onderling groepjes gemaakt. De groep durfallen was beduidend minder groot dan de groep niet durfers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien ik aan hoogtevrees lijd..kan ik mij jouw angst voor de achtbaan heel goed voorstellen.

Voor geen vermogen, hoe groot ook, zou ik in zo'n ding kruipen.

En dus vind ik jouw angst ervoor zeker niet raar..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals iedereen zegt: Nee het is niet raar. Sommige zijn er helemaal weg van. Maar ja jij niet dat kan toch??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niet raar. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen het gevoel van heel snel naar beneden gaan of ''vallen''. Verder heb ik snel last van wagenziekte. Om die redenen ga ik niet in achtbanen, want waarom zou je iets doen wat je helemaal niet leuk vindt!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor dat is helemaal niet raar. Ik denk dat een hoop mensen hier toch niet tegen kunnen maar daar niet vooruit durven komen.
Vraag maar eens aan iemand die bij zo'n achtbaan staat of er wel eens mensen spugen in zo'n karretje... je moet eens weten... gelukkig weten de meeste dat ze er gewoon niet tegen kunnen.
Ik weet niet of het helpt om van te voren een wagenziek pilletje in te nemen maar dat helpt goed tegen zeeziekte ( ook dat is bijna hetzelfde want het heeft gewoon met je evenwichtsorgaan te maken) en ook tegen wagenziekte dus. ( Ook hier hebben heel veel mensen last van, ik zal zo eens kijken of hier cijfers voor zijn)

Kortom het is niet raar, en je kunt er ook gewoon voor uitkomen, men neemt het je niet kwalijk, ze nemen het wel kwalijk als ze kotsend naast je in het bakje zouden zitten. :-) Gewoon niet meer gaan als je het niet prettig vind, het is tenslotte iets om leuk te vinden. Het woord zegt het al, pretpark tenslotte.

Toegevoegd na 2 minuten:
oja kleine noot... op het moment dat mijn kids klein waren durfde ik nergens meer in, nu ze weer wat ouder zijn en zelfstandig wel weer... misschien ook wel een beetje een moeder gevoel. Zo van als er wat gebeurd met mij, dan....
In dit geval zat het compleet tussen mijn oren maar ikzat wel bijna op de grond met mijn armen om de paal in het reuzenrad van slagharen omdat ik het zooo eng vond op dat moment. Nu niets geen last meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ooit éénmaal gedaan, en vond het vreselijk.
Kwam er toch lachend uit, maar zou het voor mijn plezier niet nogmaals doen.

Verder is het niet raar.

Er kunnen autocoureurs zijn die de meest vreemde caperiolen met hun auto uit kunnen halen en succesvol kunnen afronden, terwijl ze zeeziek kunnen worden op een rondvaartboot.

Noboddy is perfect!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet raar. Ik ben eens in Vogel Rok in de Efteling geweest, nóóit weer. Ik laat me nog liever met een raket naar Mars schieten dan dat ik ooit nog in een achtbaan ga.